27 maja 2016

WIOSENNY DUET OD SHINYBOX - SPRING XOXO & MAJOWO MI (A W W NICH EFEKTIMA, JOANNA, OILLAN, SCHWARZKOPF, DELIA, APN, LAMBRE, PILOMAX, CZTERY PORY ROKU, VASELINE, IDEEPHARM, COSMEPIC, ONE INGRIDIENT, GESHA & FARMONA)

Wiecie co? Zakochałam się w tych pudełeczkach z kosmetykami. Kilka tygodni temu zamówiłam swoje pierwsze pudełko wypełnione po brzegi kosmetykami L'Oreal Professionnel i przepadłam. Kilka godzin temu odebrałam zestaw dwóch pudełeczek Wiosenny Duet od ShinyBox i wiem, że na tym nie poprzestanę! :) Box'y są super! :) Zobaczcie co znalazłam w pudełkach Spring xoxo i Majowo Mi! :)
Bądź ze mną na bieżąco:

Zawartość SPRING XOXO na pewno już bardzo dobrze znacie, pokażę Wam jednak co mnie się trafiło:
  • Odżywka odbudowująca do paznokci Natural Beauty od Lambre - na pewno z chęcią wykorzystam do odbudowania paznokci po hybrydach (produkt pełnowymiarowy);
  • Odżywka do włosów zniszczonych, normalnych i grubych Wax Express od Pilomax - według mnie najlepszy kosmetyk w tym pudełeczku, uwielbiam Wax Pilomax i cały czas używam produktów firmy, tak więc fajnie, że będę miała zapas (produkt pełnowymiarowy);
  • Skoncentrowane serum do rąk i paznokci, czyli kuracja odmładzająca od Cztery Pory Roku - bardzo praktyczny i idealnie pasujący do torebki kosmetyk, pomysłowy sposób wydobywania serum, ja jestem za - kremów do rąk nigdy za mało (produkt pełnowymiarowy);
  • Balsam do ust Rosy Lips od Vaseline z olejkiem różanym i migdałowym - nie mogę sobie przypomnieć z czym kojarzy mi się ten zapach, ale jest tak delikatny, że aż miło używać, ponadto idealnie nawilża, chroni i regeneruje usta! :) (produkt pełnowymiarowy);
  • Kremowy opatrunek na zrogowacenia stóp od Instytutu Dermokosmetyków IdeePharm to produkt specjalistyczny - moja mama z chęcią wypróbuje;
  • Cienie do powiek Eye Shadow Quattro od Cosmepic w odcieniach niebieskiego - dla mamy (produkt pełnowymiarowy);
  • Saszetka z naturalnym kremem do twarzy zawierającym 95% cennych składników aktywnych, w tym 80% śluzu ślimaka jakości premium od One Ingredient - kilka dni temu otrzymałam paczkę do testowania od firmy, a więc to moja jedenasta saszetka :);
  • Collagen drink od Gesha, który ma zapewnić młodszy i zdrowszy wygląd skóry - okropieństwo, jakie to niedobre, mój napój miał mieć smak jabłko-wiśnia, a i tak czuję w nim tylko rybę :D. Ja na pewno nie skorzystam, ale jeśli chcecie to 10 buteleczek 50ml kosztuje 79 zł (upominek);
  • Krem odmładzający z dziką różą do skóry dojrzałej i szampon do włosów przetłuszczających się z pokrzywą z serii Herbal Care od Farmony (próbki).
Zawartość pudełeczka MAJOWO MI:
  • Masło do ciała z olejkiem kokosowym i olejkiem jojoba - pierwsze wrażenie było bardzo dobre, masło fajnie się rozprowadzało, szybko wchłaniało, jednak tłusta warstwa, która po nim pozostaje i nie znika, jest nie do zniesienia. Dobrze, że to tylko 50 ml, tyle na pewno dam radę zużyć;
  • Peeling myjący do ciała z truskawką Naturia Body od Joanny - pachnie nieziemsko, a w dodatku nie wysusza i super peelinguje dzięki mocno ścierającym drobinkom! :) (produkt pełnowymiarowy);
  • Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli dla skóry suchej/wrażliwej/atopowej od Oillan - z tego produktu jestem bardzo zadowolona, na pewno mi się przyda (produkt pełnowymiarowy);
  • Spray teksturujący z prawdziwą solą morską Sea Salt Beach Look od Schwarzkopf - ucieszyłam się bardzo, że dostałam spray zamiast maski przeciw rozdwajaniu od GlissKura, którą kilka tygodniu temu otrzymałam w paczce na Meet Beauty (produkt pełnowymiarowy);
  • Plastry z woskiem do depilacji ciała o zapachu czekolady od Delii (12+4 gratis)- bardzo się cieszę, że dostałam czekoladowy zapach, a nie truskawkę lub wersję fragrance free, a jeszcze bardziej cieszę się z tego, że w końcu wypróbuję plastry z woskiem, których sama nigdy nie zdecydowałabym się kupić (produkt pełnowymiarowy);
  • Łagodząca i nawilżająca woda micelarna z serii Hydrovital od APN Cosmetics z wyciągiem z kaktusa, alantoiną, d-panthenolem i wodą oczarową do codziennej pielęgnacji skóry - za ten produkt uwielbiam majowe pudełeczko! :);
  • Kupon rabatowy -20% do sklepu by Ilo.
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka