30 maja 2016

WARSZTATY SZKOLENIOWE Z INDIGO NAILS LAB - MANICURE HYBRYDOWY (KRAKÓW, CENTRUM SZKOLENIOWE PRZY ULICY SZYBKIEJ, 21 MAJ 2016)

W zeszłą sobotę, 21 maja, miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach szkoleniowych przeprowadzonych przez Indigo Nails Lab. Wszystko za sprawą warszawskiej konferencji Meet Beauty i panelu dotyczącego paznokci przeprowadzonego przez Indigo Nails Lab, na którym otrzymałam zaproszenie i możliwość zapisania się na warsztaty szkoleniowe w zakresie manicure hybrydowego w wybranym mieście. W Krakowie zaplanowano je na 21 maja w Centrum Szkoleniowym przy ulicy Szybkiej 27/5, a naszą instruktorką została Izabela Stanek! :)
Warsztaty szkoleniowe były prowadzone przez sympatyczną instruktorkę Indigo Nails Lab Izabelę Stanek. Przekazana przez nią wiedza teoretyczna, jak i praktyczna była ogromna. Przez sześć godzin, od 9 do 15, nauczyłyśmy się jak prawidłowo przygotować płytkę paznokcia do manicure hybrydowego, jak przedłużyć płytkę paznokcia nową bazą proteinową Indigo Nails Lab, jak prawidłowo aplikować lakiery hybrydowe, jak wykonać stylowe zdobienia oraz jakich błędów wystrzegać się podczas stylizacji paznokci metodą hybrydową. Iza pokazała jak prawidłowo aplikować pyłki Indigo, jak pracować z folią transferową, holograficzną i mirror effect, jak wykonać poziome i pionowe ombre, jak pracować z Sugar Effect i proszkami akrylowymi. Ja zdecydowałam się na przedłużenie wszystkich paznokci, by wypróbować nowość, czyli Protein Base, następnie testowałam kolory Indigo Nails Lab i takim sposobem na moich paznokciach zagościł Neon Orange, Oh So Special, Summer Joy, Vtamin C i Bahama Mama! :) Spotkanie przebiegło w bardzo przyjaznej atmosferze! :)








Ogromnie dziękuję Indigo Nails Lab, Izabeli Stanek oraz Meet Beauty za możliwość wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych. Poszerzyłam dzięki Wam swoją wiedzę, zyskałam cenne wskazówki i nauczyłam się wielu fajnych zdobień, które na pewno szybko wykorzystam! :) Niedługo pokażę Wam stylizację, jaką wykonałam na warsztatach szkoleniowych w osobnym wpisie! :) Jednocześnie chciałabym zachęcić wszystkie dziewczyny, które interesują się stylizacją paznokci do wzięcia udziału w profesjonalnych szkoleniach i warsztatach - to kluczowy etap w drodze do rozwijania swoich zdolności, nauki prawidłowej aplikacji produktów do stylizacji paznokci, a także bezpieczeństwa w trakcie wykonywania manicure. Rozwijajcie swoje pasje! :)

Wybierz szkolenie dla siebie:

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka